Welcome to my blog.. Thanx for visiting me... Please mind your manner.. Thank You ^_^ Follow or Dashboard

Thursday, December 6, 2012

SEDAP SANGAT KA DURIAN CREPE TU ??

Semenjak dua menjak ni..aku tengok banyak sangat orang dok story pasai durian crepe ni...Sedap sangat kah? Apa rasa dia ? Mula-mula dengar nama 2..ish apa benda la ni..Rupa pon tak taw camna..Aku yang boleh taw pasai kewujudan benda alah ni pon bila tengok ramai orang dok post kat fb..kalo x..memang tobat tak taw la..so..dengan pantas nya..aku pon google la..apa lagi..dah rasa macam lost sangat kan,pasai benda ni.,then..bila dah di google..owh..rupanya durian pancake..
Bila dengaq orang dok crita sana sini pasai durian crepe ni..teringin jugak la aku nk try..tapi tak pernah jumpa lagi depan mata..huhu



Picture : Sumber dari Google


Terima Kasih....Sila Datang Lagi..!!

6 comments:

  1. Replies
    1. 2 la..sbb xprnh mkn lg..teringin gak.nk mkn.tgok cm menarik

      Delete
  2. saye pon belom makan lagi .
    ade sorang kawan tuwh,
    asyek berulang ke jusco beli makanan nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..saya kalo jumpa..mmg nk bli..mslh nye..xpernh jumpa lg..
      mybe bila dh rase..takut addict plak..huhu

      Delete