Welcome to my blog.. Thanx for visiting me... Please mind your manner.. Thank You ^_^ Follow or Dashboard

Tuesday, December 4, 2012

WELCOME TO THE TEAM..

Huhu..jam dah hampir pukui 1 am..tapi aku dengan selamba boleh dok on9 lagi kan..padahai esok keja masuk pukui 7 am..jangan esok terbabas nak bangun pagi sudah la cik azia oiii..!!


okey2..berbalik kepada tajuk  kat atas 2..macam meriah carey ja kan dengaq.. Actually..tak dak apa pon.. just nak say welcome kat ofis mate aku yang sorang lagi ni.. si Kakak Asma ..sebab dia pon dah terpengaruh dengan dunia blog ni..rupa nya dalam diam ..teringin jugak kakak ni nak berblogging..hihi..ok la 2..at least ..bertambah jugak ahli ..haha..
Haa.. tak ketinggalan jugak dekat kakak aku yang sorang ni.. si Kakak Mun .. uiishh..kakak ni lagi dasyat.. dia punya seronok nak berblogging..sanggup mengadap blog tutorial berhari-hari... haha (padahai aku taw sangat dah niat dia ni nak berblogging).Jangan hangat-hangat najis taik ayam dah la ye Kak Mun..hihi
****Apa-apa pun..welcome to the team kakak-kakakku..



okay..time's up...dah sampai masa untuk aku bersleeping beauty...ada masa jumpa di lain entry ...
shhh..jangan lupa doa sebelom tido ye...




"""zzzZZZZZZZZZZZZZ"""






Terima Kasih....Sila Datang Lagi..!!

2 comments:

  1. thanks sis...i pun dah terjebak dlm bidang blog nie..ehhhm...saj je nak mencungkil bakat yg terpendam..hehehe..

    ReplyDelete
  2. haaa... mengutuk kak mun ya :-)
    harap2 niat kak mun berhasil. takut gak kak mun hanya hangat-hangat najis ayam jew.

    ReplyDelete